شرکت بازرگانی پارس موتور

باکت بتن ریزی - باکت حمل مصالح - باکت تاورکرین

باکت بتن ریزی - باکت حمل مصالح - باکت تاورکرین

 

باکت بتن ریزی
باکت بتن ریزی


باکت بتن از ظرفیت 300 کیلوئی تا ظرفیت 2 تن 

باکت تاور نیم متر مکعب تا 2 متر مکعب ظرفیت بتن و انواع باکت تخلیه بغل  و باکت تخلیه از زیر گیربکسی و اهرمی و باکت های نفربر دار تاورکرین


در جرثقیل ها، تاورکرین ها و بالابرها یک عنصر اصلی وجود دارد که وسیله ای آهنی می باشد و به اسم باکت بتن ریزی شناخته می شود. باکت حمل مصالح در کارهای ساختمانی بسیار پرکاربرد و ضروری است به طوری که اگر در برخی کارهای ساختمانی نباشد کار پیش نخواهد رفت، و از این باکت های حمل مصالح برای جابه جایی مصالحی همچون شن، ماسه، سیمان و غیره استفاده می شود. باکت حمل مصالح انواع بسیار متنوع و مختلفی از نظر ابعاد و مدل دارد و با توجه به حجم کارهای ساختمانی در اندازه های بزرگ و کوچک تولید می شود و مورد استفاده قرار می گیرد. اکثرا باکت حمل مصالح قابلیت اتصال به بالابر را دارند و سبک با مقاومت و دوام بسیار بالایی هستند. باکت حمل مصالح را در مکان هایی مثل مجموعه های صنعتی، حفاری چاه ها،ساختمان سازی و بتن سازی برای راحتی و پیشرفت سریع کار استفاده می کنند. باکت های حمل مصالح از ورقه های آهنی که کاملا حرفه ای جوشکاری شده اند ساخته می شوند.

نحوه نگهداری از باکت حمل مصالح

  • باکت را بعد از هر بار استفاده کردن تمیز کنید تا موادی داخل آن باقی نماند چرا که باقی ماندن مواد باعث سوراخ شدن باکت می شود به طول عمر باکت آسیب می رساند؛ بنابراین باکت را کاملا با آب شستشو دهید.
  • از ابزاری مانند آجر یا چکش برای تمیز کردن داخل باکت استفاده نکنید چرا که باعث سوراخ شدن داخل باکت می شود.
  • درب باکت را به آرامی باز و بسته کنید تا ضربه ای به آن وارد نشود.
  • حین حمل باکت توسط بالابر سعی کنید باکت به جایی برخورد نکند و از ضربه زدن به باکت خودداری کنید.
  • هر چند وقت یک بار گیربکس باکت های گیربکس دار را چک کنید تا سالم باشد.
  • از وارد کردن بار اضافی به باکت خودداری کنید چون این کار باعث آسیب به باکت و کاهش و افت عملکرد آن می شود.
  • اگر مخلوط هایی که دانه های سنگین دارند را وارد باکت می کنید سعی کنید 50 درصد از بار را کاهش دهید و نصف حجم باکت، داخل آن مواد بریزید.


منبع : پارس موتور





0 نظر

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه