شرکت بازرگانی پارس موتور

بتونیر - میکسر بتن - خلاطه

بتونیر - میکسر بتن - خلاطه

   

بتونیر
بتونیر

بتونیردیزلی و بتونیر برقی و بتونیر های بنزینی در ظرفیت های 150 لیتری آزمایشگاهی  بتونیر 250 لیتری و 400 و 500 و بتونیر 7500 لیتری  و 1500 لیتری 

در بتن ریزی ساختمان ها که با اسکلت های بتنی ساخته می ‌شوند، دستگاه بتونیر به عنوان یک دستگاه بسیار کارآمد شناخته می شود. چرا که تمام نیاز ها در ساخت اسکلت های بتنی همراه با تأمین بتن مرغوبی است که از کارکرد انواع میکسر بتن حاصل خواهد شد. به این دلیل نمی توان از کنار عمده خرابی ها در حین کار با میکسر بتن غافل ماند. خرابی در قطعات و اجزای مکانیکی میکسر بتن می ‌تواند باعث اختلال در حین عملیات بتن ریزی ساختمان ها باشد. خرابی ‌هایی که در نهایت خسارات قابل توجهی را متوجه پروژه های ساختمان سازی خواهند نمود. از این رو لازم است و در همین کارکرد با انواع میکسر بتن از عمده خرابی ها که احتمالاً همراه آنها خواهد بود مطلع باشید.

رویکرد پیشگیری از خرابی ها در کار با میکسر بتن یا بتونیر

اگر در کار با میکسر بتن یا بتونیر، نگاه شما همراه با پیشگیری از خرابی ها باشد، به طور یقین می توانید به مدت بسیار طولانی همراه با کیفیت بسیار بالایی از دستگاه تولید بتن خود استفاده کنید. از این رو می‌ توان همراه با پیش بینی خرابی های احتمالی در آینده مسیر تعمیرات دستگاه را در جریان درست قرار داد. در این زمینه می توان عمده خرابی ها در میکسر بتن را به قرار زیر دسته بندی نمود.

خرابی ها که متوجه مخزن هستند: عواملی مانند پوسیدگی و فشار بیش از حد سیال سنگین بتن در مخزن، دلیل انواع سوراخ ها و یا ترک ها در مخزن میکسر بتن خواهد شد. برای پرهیز از این مشکل فقط کافی است که هر بار در انتهای کار عملیاتی میکسر بتن، تمام مخزن را به طور کامل شستشو نمایید.

خرابی ها که متوجه دنده ها هستند: از سیستم دنده دور کمر تا حضور دنده ها در پایین مخزن به هر صورت شاهد روش انتقال نیرو از طریق دنده ها با هدف چرخاندن مخزن در میکسر بتن هستیم. هر گونه شکستگی و یا کچل شدن در این دنده ها باعث عدم گردش یکنواخت مخزن خواهد بود. این دنده ها بر اثر نبود روغنکاری و یا تمیز نشدن از بتن های سخت شده، خواهند شکست.

خرابی در گیربکس میکسر بتن:گیربکس در میکسر بتن با هدف انتقال قدرت از موتور به سمت مخزن با افزایش گشتاور همراه با کنترل سرعت به کار می رود. خرابی در گیربکس عمدتاً ناشی از عدم روغن در مخزن گیربکس است. چک کردن همیشگی روغن همراه با نگاه پیشگیرانه در سلامت کاسه نمد ها می تواند تأثیر مطلوبی در کارکرد طولانی مدت گیربکس داشته باشد.· خرابی در موتور میکسر بتن: از موتور های بنزینی تا برقی هر گونه اعمال بار خارج از توان نامی موتور می تواند دلیل بر خرابی آن باشد. از طرفی تامین برق امن سه فاز در الکتروموتور های سه فاز، ضریب اطمینان کار را افزایش می دهد. در کار با موتور های بنزینی باید همواره متوجه وجود روغن موتور، سلامت سیستم خنک کننده و سلامت تسمه ها و شمع ها باشیم.

منبع: پارس موتور


0 نظر

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه